Ja dat kan, mits u een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) kunt overleggen.
Volwassenen betalen eenmalig een inschrijfgeld van € 130,00. Jeugdleden tot en met 17 jaar betalen € 25,00 inschrijfgeld.
  • Tot en met 17 jaar (jeugdlid) betaal je € 20,00 per kwartaal
  • Vanaf 18 jaar bedraagt de contributie € 42,50 per kwartaal
  • Voor een gastlid bedraagt de contributie €37,50 per kwartaal
Nee, u start eerst met een opleidingstraject, waarbij u onder begeleiding veilig leert schieten met een luchtdrukpistool en/of geweer. Als uw begeleider u ''vuurwapen''veilig acht, kunt u (wederom eerst onder begeleiding) met een verenigings(vuur)wapen schieten.
Hiervoor moet u minimaal een jaar hoofdlid zijn, het voorgaande jaar minimaal 18 schietbeurten gemaakt hebben en het bestuur moet u vuurwapenveilig achten.
Ja, ongeveer 13 keer per jaar, meestal op een woensdagavond, is er gelegenheid om gebruik te maken van de 100 meter banen van de schietvereniging Neerlandia te Ede.
Ja, de KNSA (Koninklijke Nederlandse Schutter Associatie) en iedere vereniging is er verplicht bij aangesloten.
Jaarlijks wordt er onderling om het clubkampioenschap gestreden. Verder worden er door diverse verenigingen wedstrijden uitgeschreven waaraan zowel individuen als teams deel kunnen nemen. Bovendien is het tegenwoordig voor alle sportschutters verplicht om 5 maal per jaar deel te nemen aan wedstrijden (interne competitie telt daar ook voor mee).
De vereniging is op 28 februari 1956 opgericht. 9 mei 2006 vierden we het 50 jarig bestaan van onze vereniging.
Via het formulier bij “contact” kunt u uw vragen stellen aan de voorzitter van SV Zeist.